nedjelja, 4. kolovoza 2013.

Ljeto brzo prolazi

Danas život trči i svakodnevno bježi od nas, da smo u ovom bunilu zaboravili sami sebe.
Pitam se koliko puta u životu čovjek napravi neke greške, zbog kojih prospe rijeku suza, zbog kojih osuđuje i mrzi sebe i koliko vremena prođe da samom sebi oprosti takve greške? Da, znam, mnogo lakše je oprostiti osobi koja te povrijedila, nego što ponekad možeš oprostiti sebi.
Svi mi nosimo svoje tajne, svi mi imamo svoje realne i nerealne strahove, nešto zbog čega se kajemo i želimo vratiti vrijeme unatrag ne znajući da bismo opet vjerovatno napravili iste greške, jer srce je u najvećem broju slučajeva mnogo brže od pameti. 


Volim da pišem, ali moram priznati da mi ponekad nedostaje inspiracija, ustvari kad me dodirne inspiracija, shvatim da ustvari nemam vremena od svakodnevnog posla i trke da odradis sve zadatke sa virtualne liste obaveza.
Još bih ja pisala večeras , ali upravo se probudio moj maleni sin,  moja najveća inspiracija.  Izuzetno je toplo, večeras čak ni bebe ne mogu spavati, još kad ih muče zubići..
Mnogi od nas se nerviraju zbog vrućine, ali to je nešto što ne možemo promijeniti. Život se uglavnom svodi na prilagođavanje. Što se bolje prilagodiš, manje problema imaš. Zato većina šuti i trpi, kako kaže ekstraordinaran Dubioza kolektiv.
Ljeto će brzo proći. Onda će doći jesen, pa zima i opet valja plaćati račune za grijanje.
Zato uživajte u ljetu i svakom novom danu koji osvane sunčan i nasmijan. Neka vas grije ljubav. Laku noć moj dragi prijatelji...



Nema komentara:

Objavi komentar

Ljudi koji postignu uspjeh...

Ljudi koji postignu uspjeh nakon dugogodišnjeg rada, stalnog učenja i prirodnog talenta, nikada neće "poleteti". Prelazeći stepeni...