nedjelja, 22. listopada 2017.

Majka je umjetnica

Zena, majka, kraljica..
Umjetnica, koja u zivotu zna sta zeli i koja odaje najljepse mirise. Mirise vrijednosti, postovanja, profinjenosti i elegancije.
Krhka, razumna, blaga, ali hrabra kao lavica. Zena koja brani svoje stavove.
Postovana kao kraljica, kojoj ne trebaju pristase da bi se tako i osjecala, zato sto ima svoje Ja.
Majka koja djeluje bez straha, za svoje najdraze, za sve dobre ljude.
Zena koja ima ponos.
Zena koja voli svoj zivot. Zena sa manama i vrlinama, sa boli i uspjesima...
Zena koja cijeni dobrotu, plemenitost i dobre ljude...
A ove druge, jednostavno pobjedjuje u svakom koraku, u svakom pogledu. Elegantno.
U zivotu nema pristasa, da je brane ili podizu negdje u visine, ona radije cvrsto na zemlji stoji.
Stil je odaje. Kultura i lijepa rijec.
Ljepota duse koja nikada nije na prodaju.
Dobro jutro.


Nema komentara:

Objavi komentar

Oni misle...

"Oni misle da sam ja lud zato sto necu da prodam svoje dane za zlato, a ja mislim da su oni ludi jer misle da moji dani imaju cijenu.&q...