četvrtak, 10. siječnja 2019.

Zasto je setnja super stvar

Najbolji lijek za depresivan ili anksiozan mozak, kao i za umorno, nestabilno i bolno tijelo, je setnja najmanje sat vremena svakog dana.

Kad god je to moguće, šetnja treba da se odvija u prirodi, jer mir koji nam pruza priroda pomaže nam da se odvojimo od bijesa i uspostavimo mirni kontakt sa našim emocijama i našim mislima.



Naš um i naše tijelo "imaju težak život" zbog rutine i stresa kojem smo svakodnevno izloženi. Dakle, zbog nedostatka fizicke aktivnosti,  naš mozak postaje sporiji, teži, depresivniji i uznemireniji.

Tada počinjemo da primjećujemo da zaboravljamo stvari, da nemamo volje da nešto promjenimo da izađemo iz našeg svakodnevnog života, da nijedna aktivnost nije toliko zanimljiva i zadovoljavajuća kao odmor na kauču u našoj dnevnoj sobi.

Šetnja je simbol ličnog i mentalnog oslobađanja, "uravnoteženo ubrzanje" našeg uma i kontakta sa novim stimulusima koji mogu biti nagrađeni.

Šetnja je dobar način da oslobodite svoj um

Šetnja će učiniti naš mozak kreativnim i efikasnijim.

Priroda ili gradske ulice nije vazno.
Važno je da šetate.

@shortstoriesandskirts

Nema komentara:

Objavi komentar